Op naar werelddeel 5: Noord-Amerika! - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Jeroen Bek - WaarBenJij.nu Op naar werelddeel 5: Noord-Amerika! - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Jeroen Bek - WaarBenJij.nu

Op naar werelddeel 5: Noord-Amerika!

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

25 Februari 2011 | Brazilië, Brasilia

Als het goed is gaan we morgen (zaterdag 7 nov) tegen het einde van de middag weg. We hebben vandaag pas bevestiging van onze volgende reis gehad en we gaan opweg naar Canada. Daar gaan we pas laden voor Finland. De lading word zink concentraat! Dus dat gaat nog een hele leuke reis worden. Weer van die zooi aan dek, net als nu. En weer lekker slingeren. En dat in de winter op de Noord Atlantic met windkracht oehoe en hele hoge golven. Maar ja ook dat zal wel weer tot een goed einde komen. Had er alleen op gerekend dat ik de rest van de reis nog in de zuid zou zitten en niet naar het hele koude noorden zou gaan.

Afgelopen week in Brazilië
2 november:
We liggen vast! Rond 17 uur onze tijd. Volgens mij lopen wij 4 uur achter op jullie.
Vanavond moet ik op stap. Samen met de Kapitein, 1e stuur, 2 WTK, en de 2 3e WTK's. Ik ben benieuwd wat hier allemaal te beleven valt in het land van de Carnaval.
5 november:
Ik draai een beetje rare tijden deze week! Ik sta van 12 uur tot 18 uur aan dek. En dan moet ik om 11.30 uur voor eten. Daarnaast ben ik al 3 avonden met verschillende mensen om 8 uur een biertje gaan drinken. Was opzich wel gezellig maar niet heel veel bijzonders hier. Het is niet echt toeristisch en het is eigenlijk maar een klein dorp. Ik heb wel iedere keer lekker de ochtend om uit te slapen en bij te komen! Helemaal perfect! Vanavond ga ik niet op stap ik heb het wel een beetje gezien hier!

Voor de rest heb ik (Anne-Karien) nog wat foto's toegevoegd die Niky heeft gemaakt dat weekend in Bremerhaven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Brasilia

Stage op de Amazoneborg

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2011

Op naar werelddeel 5: Noord-Amerika!

16 Januari 2010

Thuis!

11 Januari 2010

Binnen!

10 Januari 2010

De laatste haven!

06 Januari 2010

Ik kom naar huis!
Jeroen

Actief sinds 28 Juli 2009
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 32796

Voorgaande reizen:

24 Februari 2011 - 11 Juli 2011

Stage op de Erieborg

29 Juli 2009 - 15 Januari 2010

Stage op de Amazoneborg

Landen bezocht: