Een bezoekje in Bremerhaven - Reisverslag uit Bremerhaven, Duitsland van Jeroen Bek - WaarBenJij.nu Een bezoekje in Bremerhaven - Reisverslag uit Bremerhaven, Duitsland van Jeroen Bek - WaarBenJij.nu

Een bezoekje in Bremerhaven

Door: Anne-Karien

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

13 September 2009 | Duitsland, Bremerhaven

Zoals jullie misschien al weten zijn Miriam (de mama van Jeroen) en ik gisteren en vandaag bij Jeroen op bezoek geweest in Bremerhaven.
Het is een lange reis (4,5 uur) maar het was het zeker waard! In Duitsland zijn ze naar mijn gevoel aan elke weg aan het werken en dat is irritant als je snel in Bremerhaven wil zijn ;)
Zaterdagmiddag kwamen we rond een uur of vijf aan. Jeroen kwam ons ophalen en liet ons het schip zien. Het is een enorm schip, natuurlijk ook omdat hij helemaal droog ligt. Dan zie je pas hoe groot het is. Ze hebben al veel stukken geverfd dus het begon er al mooi uit te zien! Na alle trappen op te zijn geklommen, liet hij ons allerlei ruimtes zien (o.a. waar ze eten, de kombuis, zijn hut, de brug, etc.). Het ziet er van binnen mooi uit. Dat komt natuurlijk ook omdat het schip nog niet zo oud is.
Daarna zijn we door Bremerhaven gelopen en hebben we ergens een hapje gegeten enzo. Lekker bijgekletst :)
Vanochtend hebben we om half 8 ontbeten en daarna zijn we weer de stad ingelopen. Op zondagochtend is er natuurlijk niets te doen maar uiteindelijk hebben we toch een zaakje gevonden voor een kopje koffie :D
Zaterdag was het weer heerlijk maar vandaag was het koud en regenachtig. Hopelijk blijft het niet regenen want anders kunnen de mannen daar niet verder met bepaalde werkzaamheden en moeten ze langer blijven liggen (time is money ;))
Bij dit verhaal heb ik wat foto's van Jeroen toegevoegd. Iedereen heeft de groetjes van Jeroen!
Voor de rest niet veel nieuws, maar foto's is weer eens wat anders he :D

• 13 September 2009 - 16:43

Robert:

Ontzettend gave pics!

• 14 September 2009 - 09:38

Daan:

Hey Jeroen!

Leuk die foto's. Krijg je tenminste een beetje een indruk. Hoop dat je genoten hebt van je bezoek. 1/4 deel zit er al op.

Mooie hut trouwens !

Groetjes Daan

• 14 September 2009 - 09:49

OMA EN OPA BEK:

HOI JEROEN WAT LEUK DAT WE NU WAT FOTO'SGEZIEN HEBBEN DAN HEB JE TOCH EEN ANDER IDEE HOE OF ALLES ER UIT ZIET EN FIJN DAT MAMA EN ANNEKARIEN DAAR ZIJN GEWEEST.HIER IS ALLES GOED LIEFS OMA EN OPA