Vertraging...! - Reisverslag uit Béjaïa, Algerije van Jeroen Bek - WaarBenJij.nu Vertraging...! - Reisverslag uit Béjaïa, Algerije van Jeroen Bek - WaarBenJij.nu

Vertraging...!

Door: Anne-Karien

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

03 Januari 2010 | Algerije, Béjaïa

Ik heb van Jeroen gehoord dat ze morgen pas naar binnen mogen.. Ze liggen dus al een week te 'niksen' daar ;) Daardoor zullen ze ook later in Egypte zijn.
CORRECTIE:
Jeroen is nou nog steeds niet in Algerije (zondag 3 januari)! Wanneer het wel zo is, laat ik het jullie weten. Ikzelf gok op half juli. Maar dat is mooi, hoeft hij volgend jaar niet meer op stage! :P

Jeroen heeft gemaild! Hier de uitleg van die stomme vertraging:
We liggen nog steeds niet binnen. Hier zijn de reden: Eerst lag er een boot op onze plek. Toen lag de opslag plaats helemaal vol en kon er geen hout meer bij. (ze zeiden dat ze het hout moesten evacueren voor we naar binnen konden) Dus moest er eerst hout worden afgevoerd maar dat schijnt hier nogal langzaam te gaan. Beetje raar want er liggen hier nog 3 schepen met hout en ze wisten dat we kwamen. Als laatste is dat we te diep liggen en we niet aan de gewone kaai kunnen maar aan de bulkkade moeten. Daar is het namelijk wel dieper. Iedereen heeft het in ieder geval wel een beetje gehad hier aan boord en we willen hier zo snel mogelijk weg.

• 03 Januari 2010 - 12:00

Niky:

Hey Jeroen

Blijf nog maar even weg want het weer is daar veel beter als hier. Het verschil is nu ongeveer 25 tot 30 graden de verkeerde kant op.(grapje)
    We zijn hier allemaal aan het aftellen tot je weer terug mag komen en een persoon toch wel in het bijzonder ook al wil ze dat niet altijd laten merken.
    Tot snel !! :-)