Een berichtje van Jeroen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Jeroen Bek - WaarBenJij.nu Een berichtje van Jeroen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Jeroen Bek - WaarBenJij.nu

Een berichtje van Jeroen

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

02 December 2009 | Denemarken, Kopenhagen

Hallo mensen,

Hier weer een berichtje van mij! Het heeft even geduurd maar als je de Oceaan over gaat gebeurt er niet zo heel veel en om nu iedere 2 dagen te melden dat ik nog steeds heel veel water zie zit ook niemand op te wachten! Het was in ieder geval een rustige slinger reis voor deze tijd van het jaar. De deining was maar maximaal 4 meter hoog en redelijk goed weer. Afgelopen zondag waren we in ieder geval boven schotland en zijn vanaf daar de Noordzee over gestoken naar Skagen, Denemarken om te bunkeren! Daar lagen we dinsdag om 15 uur ten anker. Het was een echte pitstop want om 4 uur zijn ze begonnen en om half 8 waren we alweer klaar! Het was in totaal 850 ton HFO! Heb je een keer geen haast gaat het super snel! Maarja om kwart over 20 waren we weer anker op en hebben we onze reis vervolgd naar Kokkola, Finland! Vandaag varen we tussen Denemarken en Zweden in een redelijk druk, smal, leerzaam vaarwater! Als alles een beetje meezit liggen we zaterdag middag voor de kant! Maandag beginnen ze pas met lossen dus kunnen we even bijtrekken! Iedereen heeft een beetje last van een "shiplag". Dit komt omdat Canada op -4 uur ligt en Finland op +2 uur ligt! We zijn de afgelopen week dus al 5 uur opgeschoven en vandaag doen we het laatste uurtje! De volgende reis is nog niet bevestigd dus ik laat jullie nog even in spanning! Zodra ik het weet laat ik het jullie weten! Ik wens iedereen vanaf deze plek een hele fijne Sinterklaas en ik laat snel weer iets van mij horen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Stage op de Amazoneborg

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2011

Op naar werelddeel 5: Noord-Amerika!

16 Januari 2010

Thuis!

11 Januari 2010

Binnen!

10 Januari 2010

De laatste haven!

06 Januari 2010

Ik kom naar huis!
Jeroen

Actief sinds 28 Juli 2009
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 32827

Voorgaande reizen:

24 Februari 2011 - 11 Juli 2011

Stage op de Erieborg

29 Juli 2009 - 15 Januari 2010

Stage op de Amazoneborg

Landen bezocht: