De bestelling! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Jeroen Bek - WaarBenJij.nu De bestelling! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Jeroen Bek - WaarBenJij.nu

De bestelling!

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

07 Oktober 2009 | Denemarken, Kopenhagen

Het is lang geleden maar hier weer een klein berichtje.
We zijn onderweg van Zweden naar Marrokko met hout. Heel veel pakketten hout. De ruimen staan vol en op de luiken staat het ook nog 3 lagen hoog. Daarnaast hebben we 200 ton papier bij. Dus ik weet niet Richard of je de bestellingen van dhr. van Heumen wel hebt controleerd maar als ik al dat hout zie moet het verkopen goed gaan. Daarnaast heeft Willy natuurlijk ook Bas die veel hout weet te verkopen in een week. Die 200 ton papier die je besteld hebt Willy is een beetje aan de harde kant maar kan goed als wc papier door. Dus voor de eerste jaren hebben jullie genoeg. Ik zal even overleggen of we het voor de deur af kunnen leveren.
Mochten jullie de bestelling willen anuleren dan brengen we het gewoon naar Casablanca en Agadir in Marrokko. Vannacht hebben we gebunkert in Skagen, Denemarken. We hebben weer 400 ton HFO dus we kunnen weer even vooruit. Sinds afgelopen maandag sta ik weer in de machinekamer. Aan dek was leuk, heb natuurlijk 2 weken dok gelegen en daarna veel havens gezien. Dus heb ik wel geteld 5 dagen gevaren. Maarja dat komt de volgende keer wel weer goed.
Als alles goed verloopt dan zitten we morgen weer langs de Nederlandse kust. Zeemeerminnen heb ik nog niet gezien maar heb gisteren wel een duikboot zien varen. Voor de verder rest is er niet heel veel te vertellen. We gaan in iedergeval lekker naar de zon terwijl het bij jullie kouder en kouder word.
Iedereen heel veel succes en plezien op school en werk. Ik laat snel weer wat van mij horen.

  • 08 Oktober 2009 - 05:48

    Marleen:

    hey Jeroen,

    leuk om weereens van je te horen!
    Geniet maar van het mooie weer, hier is het inderdaad steeds kouder en natter aan het worden :(

    Liefs en een knuffel

  • 08 Oktober 2009 - 10:57

    Roberto:

    Hey ouwe..

    Hout? Je bedoelt natuurlijk dat willie en basje het allemaal op maken aan wc papier :P :D

    Succes daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Stage op de Amazoneborg

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2011

Op naar werelddeel 5: Noord-Amerika!

16 Januari 2010

Thuis!

11 Januari 2010

Binnen!

10 Januari 2010

De laatste haven!

06 Januari 2010

Ik kom naar huis!
Jeroen

Actief sinds 28 Juli 2009
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 32836

Voorgaande reizen:

24 Februari 2011 - 11 Juli 2011

Stage op de Erieborg

29 Juli 2009 - 15 Januari 2010

Stage op de Amazoneborg

Landen bezocht: