Finland - Reisverslag uit Pori, Finland van Jeroen Bek - WaarBenJij.nu Finland - Reisverslag uit Pori, Finland van Jeroen Bek - WaarBenJij.nu

Finland

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

10 Maart 2011 | Finland, Pori

Hey mensen,

Hier weer een teken van leven van mij!
We liggen nog steeds in Finland. Gisterochtend hadden we de trossen bijna los gegooid omdat de ijsbreker in aantocht was maar die moest toen naar een spoed klus.Dus wij liggen nog steeds langs de kaai. We hebben een ijsbreker nodig omdat het meeste ijs hier rond de 30 tot 50 cm dik is.Van hieruit gaan we naar Oxelosund in zweden om staal te laden voor Wilmington in de VS. We hopen morgenvroeg weg te kunnen. Zondagavond kunnen we dan in Zweden naar binnen. Vandaag zijn we begonnen met het schilderen van de ruimen. Dat is nog een hele klus. Voor de verder rest gaat alles goed aan boord. Hoop dat we weer snel uit deze kou kunnen vertrekken.

Ik hou jullie op de hoogte!

Groeten Jeroen

• 10 Maart 2011 - 18:42

Marleen:

hey jeroen,
    hier is t gelukkig weer wat warmer aan het woden! Lijkt me niks die kou daar.
    Leuk dat je weer naar Amerika gaat, dan heb je weer een flinke reis voor de boeg!
    Succes met ijskrabben! En hou ons op de hoogte!
    XXX

• 11 Maart 2011 - 08:17

Simon:

Houdt de kou daar maar een beetje vast. Vaarze!!!

• 11 Maart 2011 - 11:55

Ben:

Ja Jeroen koud hè. Maar de vooruitzichten zijn dus goed. Leuk dat je ons op de hoogte houdt met t of zonder ik weet het effe niet. Goeie reis en we mailen elkaar zo af en toe wel. Groetjes vanuit een zonnig Oss 11 graden, Ben.