Eerste dag aan boord - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Jeroen Bek - WaarBenJij.nu Eerste dag aan boord - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Jeroen Bek - WaarBenJij.nu

Eerste dag aan boord

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

25 Februari 2011 | Nederland, Dordrecht

Hey mensen,

Hier een berichtje van mij. Ik ben gisteren om 15 uur aan boord gestapt in Dordrecht. Het schip lag om 13 uur langs zij en is toen meteen begonnen met lossen van kunstmestkorrels. Als het goed is zijn ze vandaag (vrijdag) rond 19 uur klaar. Morgenvroeg om 7.30 uur wordt de hoofdmotor gestart en varen we naar buiten. Dat zal ongeveer 4/5 uur duren. Daar gaan we ten anker en kunnen de ruimen worden gewassen. Maandagmiddag gaan we dan weer naar binnen om in Rotterdam concentraat te laden. Maar daar houd ik jullie nog van op de hoogte.

We zitten met 2 leerlingen aan boord en ik slaap in het hospital. Dat is een lekkere ruime hut met een eigen natte cel (dus Richard ik zal gewoon mijn zeepje gebruiken ;) haha). Nu loop ik een week in de MK, zodat die andere leerling zijn maand aan dek af kan maken. In maart ga ik een maand aan dek.

Aangezien ik nog in het koude Nederland ben, kun je me gewoon smsen. Ik weet niet of ik op de ankerplaats bereik heb.

Tot het volgende bericht!

Jeroen

  • 25 Februari 2011 - 19:36

    Niky:

    Jeroentje

    Hele goede reis en tot binnenkort maar weer.

  • 27 Februari 2011 - 15:16

    Daan:

    Hey broertje,
    Dus lekker nog in het koude,vieze nederland. Wel lekker zon grote hut. Ziet er mooi uit.

    Hopenlijk heb je het weer onwijs naar je zin. En ga je snel het mooie weer tegemoet.
    Veel plezier!!

    Liefs Bart en Daan

  • 27 Februari 2011 - 19:54

    Bregje:

    Veel succes en plezier!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dordrecht

Jeroen

Actief sinds 28 Juli 2009
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 32823

Voorgaande reizen:

24 Februari 2011 - 11 Juli 2011

Stage op de Erieborg

29 Juli 2009 - 15 Januari 2010

Stage op de Amazoneborg

Landen bezocht: